FANDOM

Anna "Nan" Blythe
Nan
Data urodzenia Lato, 1895
Znana także jako Nan
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowy (po ojcu)
Kolor oczu Brązowe (po babci)
Rodzina: Anna Shirley (matka)

Gilbert Blythe (ojciec)
† Joyce Blythe (siostra)
Jakub Mateusz Blythe (brat)
† Walter Blythe (brat)
Diana Blythe (siostra bliźniacza)
Shirley Blythe (brat)
Berta Marilla Ford (siostra)

Anna „Nan” Meredith (zd. Blythe) – córka Anny i Gilberta Blythe'ów, młodsza siostra Joyce (†), Jima, Waltera (†), bliźniaczka Di, starsza siostra Shirleya i Rilli Blythe, żona Jerry'ego Meredith.

Biografia Edytuj

Nan i jej bliźniaczka Di urodziły się w 1895 roku w Złotym Brzegu, w Glen St. Mary, jako córki Anny i Gilberta Blythe'ów. Ich babcia, pani Blythe, odwiedzała wówczas Złoty Brzeg. Mała Nan była podobna do jej ojca i babci. Odziedziczyła po nich brązowe włosy i orzechowe oczy.

Wychowywała się ze starszymi braćmi i siostrą w Złotym Brzegu i w Dolinie Tęczy. Dwa lata później urodził się Shirley, a kolejne dwa lata później urodziła się Berta Marilla. Nan dorastała w beztrosce z rodzeństwem i dziećmi pastora Mereditha. Z czasem zakochała się w Jerrym z wzajemnością. Czekała na niego, kiedy ten wyjechał na wojnę.

W dzieciństwie zawierała z Bogiem układy, by uzyskać różne rzeczy. W zamian za to obiecywała mu coś. Po jednej z obietnic się rozchorowała i jej mama musiała jej wytłumaczyć, że takie układy nie są dobre.

Charakter Edytuj

Nan była wesołą dziewczynką, po matce odziedziczyła bujną wyobraźnie, dzięki czemu doświadczyła wielu przygód

Już w wieku siedmiu lat Nan była świadoma swojej urody, co dodawało jej pewności siebie. Trzymała dumnie głowę, nieco zbyt wysoko unosząc bródkę, uważano ją za zarozumiałą.

Wygląd Edytuj

Nan była jedną z najładniejszych dziewczyn w okolicy. Miała orzechowe oczy, jedwabiste, ciemnobrązowe włosy, mały i zgrabny nosek i piękną cerę. Miała zgrabną figurę. W przeciwieństwie do matki i siostry, które nie mogły nosić różu jej było w nim bardzo do twarzy.

Występowanie Edytuj