FANDOM

Anna "Nan" Blythe
Nan
Data urodzenia Lato, 1895
Znana także jako Nan
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowy (po ojcu)
Kolor oczu Brązowe (po babci)

Anna "Nan" Meredith (zd. Blythe) - córka Anny i Gilberta Blythe, młodsza siostra Joyce (†), Jim'a, Waltera (†), bliźniaczka Di, starsza siostra Shirley'a i Rilli Blythe, żona Jerrego Meredith.

Biografia Edytuj

Nan i jej bliźniaczka Di urodziły się w 1895 roku w Złotym Brzegu, w Glen St. Mary, jako córki Anny i Gilberta Blythe'ów. Ich babcia, Pani Blythe, odwiedzała wówczas Złoty Brzeg. Mała Nan była podobna do jej ojca i babci. Odziedziczyła po nich brązowe włosy i orzechowe oczy.

Wychowywała się ze starszymi braćmi i siostrą w Złotym Brzegu i w Dolinie Tęczy. Dwa lata później urodził się Shirley, a kolejne dwa lata później urodziła się Berta Marilla. Dorastała w beztrosce z rodzeństwem i dziećmi pastora Mereditha. Z czasem zakochała się w Jerrym z wzajemnością. Czekała na niego kiedy ten wyjechał na wojnę.

W dzieciństwie zawierała z Bogiem układy by uzyskać różne rzeczy. W zamian za to obiecywała mu coś. Po jednej z obietnic się rozchorowała i jej mama musiała jej wytłumaczyć, że takie układy nie są dobre.

Charakter Edytuj

Nan była wesołą dziewczynką, po matce odziedziczyła bujną wyobraźnie, dzięki czemu doświadczyła wielu przygód

"Już w wieku siedmiu lat Nan była świadoma swojej urody, co dodawało jej pewności siebie.Trzymała dumnie głowę, nieco zbyt wysoko unosząc bródkę, uważano ją za zarozumiałą."

Wygląd Edytuj

Nan była jedną z najładniejszych dziewczyn w okolicy. Miała orzechowe oczy, jedwabiste, ciemnobrązowe włosy, mały i zgrabny nosek i piękną cerę. Miała zgrabną figurę. W przeciwieństwie do matki i siostry, które nie mogły nosić różu jej było w nim bardzo do twarzy .

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki