FANDOM

Berta Marilla "Rilla" Blythe
Rilla
Data urodzenia Lipiec 1899
Znana także jako Rilla (dla rodziny)

Rilla-ma-Rilla (dla Waltera i Krzysztofa)

Pająk (dla Krzysztofa)

Dziecko (dla Krzysztofa)

Mała (dla Krzysztofa)

Kociak (dla Krzysztofa)

Płeć Kobieta
Kolor włosów Kasztanoworude
Kolor oczu Orzechowe

Berta Marilla "Rilla" Ford (zd. Blythe) - córka Anny i Gilberta Blythe, młodsza siostra Joyce (†), Jim'a, Waltera (†), Nan, Di i Shirley'a Blythe, żona Krzysztofa Forda, matka Gilberta i Rilli Ford.

Biografia Edytuj

Rilla urodziła się w Lipcu 1899 roku na Złotym Brzegu w Glen St. Mary w Kanadzie na Wyspie Księcia Edwarda, jako córka Gilberta i Ani Blythe'ów, jako najmłodsza z pięciorga rodzeństwa.

Wczesne życie Edytuj

Rilla w dzieciństwie była pulchna oraz sepleniła. Nazywano ją Bułeczką. Była bardzo dumna ze swojej urody i swoich ładnych strojów. Jej duma została ukarana po starciu z Mary Vance, która potraktowała ją suszonymi rybami.

Późniejsze lata Edytuj

Dziewczyna wyrosła na piękną młodą damę. Nie miała większych ambicji. Nie chciała się uczyć. Wolała zostać w domu i pomagać mamie i Zuzannie w kuchni.

Od dziecka była zakochana w Kenneth'cie Fordzie. Bardzo przeżywała jego wyjazd na wojnę i cierpliwie na niego czekała. W tym czasie wychowywała małego chłopczyka i bardzo wydoroślała.

Wydarzenia po wojnie Edytuj

Dziewczyna poślubiła Krzysztofa Forda i urodziła dwoje dzieci - Gilberta i Rillę.

20160414 191611

Wygląd Edytuj

W dzieciństwie miała rude włosy, śliczne, jasno brązowe oczy i pulchną figurę, lecz z wiekiem wyszczuplała i stała się drobną i szczupłą kobietą o kasztanoworudych włosach i orzechowych oczach

Charakter Edytuj

Na początku była próżna i egoistyczna, lecz po wojnie stała się wierną i poświęcającą się dla innych dziewczyną. Dbała tylko o swój wygląd. Nie lubiła dzieci, jednak to też zmieniło się, gdy postanowiła zaopiekować się jednym. Nie miała większych ambicji i postanowiła nie być wykształcona. Po strasznych wydarzeniach zmieniła się i została mądrą kobietą.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki