FANDOM

Ciotka Jakubina - córka Jemesa, matka Elżbiety i ciotka Stelli Maynard.

Historia Edytuj

W czasie studiów na Uniwersytecie Redmond Ania Shirley, Priscilla Grant, Stella Maynard i Phillippa Gordon znalazły domek - Ustronie Patty w Kingsport i postanowiły go wynająć na czas nauki. W tym czasie jedyna córka Jakubiny wyższa za mąż i ta została sama. Stella napisała do niej z pytaniem, czy nie zechciałaby zamieszkać w Ustroniu Patty jako gospodyni razem z nimi. Kobieta chętnie przyjęła tę propozycję. Życie w Kingsport było dla niej bardzo przyjemne. Cieszyła się z towarzystwa dziewcząt, czuła się pprzy nich młodsza. Wszystkie nazywały ją "Ciocią Jakubką", albo "Ciocią Jakubiną". Pilnowała domku i kotów nawet wtedy, gdy dziewczyny wyjeżdżały na święta do domów. Zdarzały jej się sprzeczki z Phillipą. Rozpaczała również nad jej roztrzepaniem.

Osobowość Edytuj

Ciotka Jakubinowa była ciepłą osobą. Miała dobre poczucie humoru. Czuła się wiecznie młoda duchem. Była czuła i życzliwa w stosunku do mieszkanek Ustronia Patty. Zawsze się o nie troszczyła.

Wygląd Edytuj

To starsza, szczupła kobieta o dużych niebieskich oczach, które zdawały się być wiecznie młode. Miała różowe policzki i białe włosy.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki