FANDOM

Flora Meredith
Data urodzenia 1894
Znana także jako Flora
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Piwne
Edukacja - Queen's Academy

- Uniwersytet w Redmond

Należy do - Czerwonego Krzyża

- Klubu Dobrego Zachowania

Flora Meredith (Faith) -

najstarsza córka John'a i Cecylii Meredith. Siostra Uny, Jerry'ego i Karola Meredith. Przybrana córka Rosemary West oraz przybrana siostra Bruce'a Mereditha. Żona Jima Blythe'a matka Waltera, Jima i Anny.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Urodziła się w 1895 w Maywater na Wyspie Księcia Edwarda. Jest młodszą siostrą Jerry'ego. Rok po jej narodzinach na świecie pojawiła się Una. W 1902 gdy miała siedem lat zmarła jej matka.

Glen St. Mary Edytuj

Cztery lata po śmierci matki rodzina przeniosła się do Glen St. Mary, gdyż John dostał tam posadę pastora w prezbiteriańskim kościele. Tam rodzeństwo zaprzyjaźnia się z dziećmi ze Złotego Brzegu, poznaje Mary Vance i razem z nimi przeżywają przygody w Dolinie Tęczy. Jako najstarsza córka pastora stara się być odpowiedzialna i pilnuje bardzo przestrzegania zasad Klubu dobrego zachowania. Uważa Jima Blythe'a za najmądrzejszego chłopaka i autorytet.

I Wojna Światowa Edytuj

Podczas wojny Flora pracowała w Czerwonym Krzyżu jako pielęgniarka. Została przeniesiona do Anglii, żeby mogła być w pobliżu Jakuba Mateusza, kiedy będzie ranny.

Wygląd Edytuj

Flora miała piwne oczy, ciemne loki oraz rumiane policzki. Później wyrosła na bardzo ładną dziewczynę.

Charakter Edytuj

Dziewczynka była bardziej śmiała niż jej siostra. Zawsze była wesoła i roześmiana, często wpadała w tarapaty. Była odważna i potrafiła przyznać się do popełnionych błędów, przykładem tego jest m.in publiczne wyznanie prawdy w kościele, gdy po Glen.St.Mary krążyły plotki na temat niedzielnych porządków Flory i Uny. Często wykazywała się swoją dobrodusznością. Lubiła być w centrum uwagi. Kochała swojego ojca i nie chciała sprawiać mu przykrości swoim zachowaniem.

Etymologia Edytuj

Jej oryginalne imię to Faith, co oznacza wiarę

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki