FANDOM

Jakub Mateusz "Kuba" Blythe
Data urodzenia Lipiec 1892
Znany także jako Kuba

Mały Kuba

Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Rudy
Kolor oczu Piwne
Jakub Mateusz "Kuba" Blythe (James Mathew) - syn Anny i Gilberta Blythe, młodszy brat Joyce (†), starszy brat Waltera (†), Nan, Di, Shirley'a i Rilli Blythe, mąż Flory Meredith, ojciec Jim'a, Waltera i Anny.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Kuba urodził się w lipcu 1892 roku jako najstarszy syn Ani i Gilberta Blythe. Jako jedyny z żyjących dzieci przyszedł na świat w Wymarzonym Domku, z czego był później bardzo niezadowolony gdyż wolał urodzić się w Złotym Brzegu tak jak reszta rodzeństwa.

Nauka Edytuj

W 1907 roku Kuba rozpoczął naukę w Queen's Academy. Po dwóch latach zaczął uczęszczać do Redmond.W 1913 roku 21-letni Kuba Blythe ukończył pierwszy kurs medycyny w Redmond.

Wojna Edytuj

Wyruszył na I Wojnę Światową. Wraz z Walterem i Jerrym Meredithem. Udało mu się powrócić z wojny szczęśliwie. Niestety, stracił swojego brata. Ożenił się z Feith (Florą) Meredith.

Wygląd Edytuj

Kuba posiada falujące się, rude włosy, ciemne oczy, delikatny nos po matce i uśmiech ojca.

Charakter Edytuj

Jest stateczny, śmiały i godny zaufania, nigdy nie łamie danego słowa. Dobrze się uczy, potrafi poświęcić się dla wiedzy, którą wprawia w podziw rodzeństwo.

Etymologia Edytuj

Kuba otrzymał imię po Kapitanie Jakubie Boydzie i Mateuszu Cuthbercie.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki