FANDOM

Jane
Jane Andrews
Data urodzenia 1865
Płeć Kobieta
Kolor włosów brązowe
Rodzina Billy Andrews (brat)

Mr Inglis (mąż)

Jane Andrews (obecnie Jane Inglis) - (w polskiej wersji Janka) przyjaciółka Ruby Gillis, Ani Shirley i Diany Barry ze szkolnych lat z Avonlea. Była córką Harmona Andrews i pani Andrews oraz siostrą Billy'ego, Gracie and Ralpha. Żona milionera z Winnipeg.

Osobowość Edytuj

Nie była zbyt ładna, ale poczciwa, mądra, spokojna, pracowita i sumienna. Dobrze sobie radziła w szkole oraz w Queen's Academy.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

1985 Jane i Ruby

Chodziła do szkoły w Avonlea razem z innymi dziećmi. W szkolnym przedstawieniu grała królową elfów. Była członkinią koła powieściowego, ale nie lubiła pisać o miłości. Razem z Anią, Ruby, Gilbertem, Moodym i Karolkiem kształciła się w seminarium i została nauczycielką.

Późniejsze lata Edytuj

Po szkole objęła dyrektorstwo w Newbridge. Była nauczycielką, nie posiadającą wyobraźni, jej metodą na wychowywanie dzieci jest bicie rózgą, członkini K.M.A. Ania nigdy się z nią w tej kwestii nie zgadzała. Kiedy Ania pojechała na Uniwersytet, Jane przejęła po niej szkołę w Avonlea. Kształciła Davy'ego i Dorę Keith.

Małżeństwo Edytuj

W późniejszych latach opuściła wyspę Księcia Edwarda i pojechała na Zachód. Dziewczyna uczyła tam. pana Inglis, milionera, który zakochał się w niej.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki