FANDOM

Gerald "Jerry" Meredith - najstarszy syn Johna Mereditha i Cecilii Meredith, starszy brat Flory (Faith), Uny i Karola (Carla), brat przyrodni Bertiego (Bruce), mąż Nan Blythe i ojciec Diany Meredith.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Jerry urodził się w 1894 roku w Maywater, na Wyspie Księcia Edwarda. Dorastał razem ze swoim młodszym rodzeństwem w Mayweter.

W 1902 roku, kiedy Jerry miał osiem lat, jego matka zachorowała i zmarła. Jerry i jego rodzeństwo byli zdruzgotani tak, jak ich ojciec, który był pastorem. Cztery lata później, John został pastorem w prezbiteriańskim kościele w Glen St. Mary. Cała rodzina się tam przeniosła.

Glen St. Mary Edytuj

Wkrótce po przeprowadzce Jerry poznał Jima, Waltera, Nan i Di Blythe'ów. Często bawił się z nimi i swoim rodzeństwem w Dolinie Tęczy za Złotym Brzegiem. Pewnego razu dołączyła do nich Mary Vance, która swoim charakterkiem sporo namieszała. Mimo to wszystkie dzieci zdążyły się zaprzyjaźnić.

Pewnego dnia Mary Vance mieszkająca już z panią Elliot przyszła do Meredithów i powiedziała im, że brak im wychowania. Było to tuż po tym, jak dziewczynki trzepały dywany w niedzielę. Było to spowodowane zwykłym nieporozumieniem, pomyłką dni tygodnia. Dzieci pastora założyły, więc Klub Dobrego Postępowania. Jako, że ich ojciec się nimi nie interesował, same postanowiły się wychowywać. Wymierzały sobie kary, za każdym razem, gdy zrobiły coś złego, bądź niemoralnego. Jim miał być ich mediatorem, gdyby nie wiedziały jak rozsądzić spór.

I Wojna Światowa Edytuj

Jerry dołączył do armii, jak tylko mógł, razem z Jimem Blythe'm. Jerry był dwukrotnie ranny podczas służby. Za pierwszym razem, po prostu został znokautowany przez podmuch od pocisku. Za drugim razem było bardziej poważnie, gdyż został ranny w plecy. Przez pewien czas, rodzina Meredithów, myślała, że on tego nie przeżyje, ale wyszedł z tego.

Kiedy wrócił z wojny ożenił się z Nan Blythe, wkrótce potem urodziła im się córeczka - Diana.

Osobowość Edytuj

Jerry był honorowy, szczery i bystry. Mówiono nawet, że był najsprytniejszym uczeń w Glen.

Wygląd Edytuj

Chłopak miał czarne włosy i duże czarne oczy, czym przypominał ojca.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki