FANDOM

Josie Pay
Josie1987.jpg
Data urodzenia 1866
Płeć Kobieta
Kolor włosów blond

Josie Pye (pl. Józia) - córka państwa Pye, siostra Gertie koleżanka ze szkoły Anny Shirley, Gilberta Blythe'a and Diany Barry.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Josie urodziła się w Avonlea w 1866 w rodzinie Pye'ów. We wrześniu 1872 zaczęła chodzić do szkoły w Avonlea. Josie była młodsza od Ani, ale były w jednej klasie, ponieważ szybko otrzymywała promocje, prawdopodobnie dzięki ściąganiu.
Josie1.jpg

W trakcie nauki wyśmiewała się z Ani. Zazdrościła jej, że ta miała lepsze stopnie i Gilbert się nią interesował. Wyzwała Anię, by ta przeszła po dachu kuchni państwa Barry. Ania zgodziła się, bo nie mogła splamić swego honoru. W efekcie tego spadła i złamała nogę. Josie bardzo się przestraszyła. Przepraszała dziewczynkę. Przez jakiś czas były dla siebie miłe, potem jednak zachowanie Josie wróciło do normy.

Queen's Academy Edytuj

Josie dołączyła do klasy przygotowującej się do Queen's Academy pod okiem pannę Stacy. Razem z nią uczyli się Ania, Gilbert, JaneRubyMoody i Karolek. Wszyscy zdali egzaminy we wrześniu 1880 roku i podjęli naukę w seminarium. Josie studiowała tam przez dwa lata. Później podjęła pracę jako nauczycielka.

Późniejsze lata Edytuj

Kiedy Ania, Gilbert i Karolek zdecydowali się studiować w Redmond College, Stowarzyszenie Polepszania Avonlea wydało przyjęcie na ich cześć w sierpniu w domu Josie. Wybrali to miejsce, ponieważ dom pani Pye był duży i przestronny. Poza tym nie wiadomo było, co Josie i Gertie zrobiłyby, gdyby ich propozycja ich domu została odrzucona.

Małżeństwo Edytuj

Mając 22 lata wyszła za mąż za nieznanego z imienia młodego mężczyznę. Wesele odbyło się w Avonlea jesienią w 1888 roku.

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki