FANDOM

Karol Meredith (właściwie Thomas Carlyle „Carl” Meredith) – najmłodsze dziecko Johna i Cecilii Meredith, brat Jerry'ego, Faith (Flory) i Uny a także przyrodni brat Bertie'go Mereditha, syna Johna i Rosemary.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Karolek urodził się w 1897 roku w Maywater, na Wyspie Księcia Edwarda w rodzinie pastora Johna i Cecilii. Odziedziczył niebieskie oczy swojej matki. Dorastał razem ze swoim młodszym rodzeństwem w Mayweter.

W 1902 roku, kiedy Karolek miał pięć lat, jego matka zachorowała i zmarła. Cała rodzina była zdruzgotana jej śmiercią. Cztery lata później John został pastorem w prezbiteriańskim kościele w Glen St. Mary. Przeniósł się tam wraz z dziećmi.

Życie w Glen St. Mary Edytuj

Wkrótce po przeprowadzce Karolek wraz ze swoim rodzeństwem poznał Jakuba MateuszaWaltera, Nan, Di i Shirleya Blythe'ów. Często bawił się z nimi i swoim rodzeństwem w Dolinie Tęczy za Złotym Brzegiem. Pewnego dnia dołączyła do nich Mary Vance, która swoim charakterkiem sporo namieszała. Mimo to wszystkie dzieci zdążyły się zaprzyjaźnić.

Któregoś dnia Mary Vance, mieszkająca już z panią Kornelią Elliot, przyszła do Meredithów i powiedziała im, że brak im wychowania. Było to tuż po tym, jak dziewczynki trzepały dywany w niedzielę. Było to spowodowane zwykłym nieporozumieniem, pomyłką dni tygodnia. Dzieci pastora założyły więc Klub Dobrego Postępowania. Jako że ich ojciec się nimi nie interesował, same postanowiły się wychowywać. Wymierzały sobie kary za każdym razem, gdy zrobiły coś złego bądź niemoralnego. Jim miał być ich mediatorem, gdyby nie wiedziały, jak rozsądzić spór. Po jednym z przewinień Karolek został ukarany i musiał siedzieć sam na cmentarzu w nocy. Wówczas strasznie padało. Po tym zdarzeniu chłopiec poważnie się rozchorował. Pastor dowiedział się o Klubie i zabronił dzieciom wymierzać sobie kary. Była zaniepokojony tym, że dzieci musiały się same wychowywać. Od tej pory obiecał sam rozsądzać spory i zająć się wychowaniem. Wkrótce później pastor ożenił się ponownie i wychowaniem Karolka i jego rodzeństwa zajęła się Rosemary West.

I wojna światowa Edytuj

Kiedy wybuchła wojna, chłopak był za młody, by się zaciągnąć do armii. Zrobił to w swoje osiemnaste urodziny w 1915 roku i opuścił dom w październiku tego samego roku.

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Niebieskie oczy odziedziczone po matce oraz brązowe włosy z refleksami złota.

Występowanie Edytuj