FANDOM

Karolek Sloane
Charlie3.jpg
Data urodzenia 1865
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Karolek Sloane (Charlie) - syn państwa Sloane, uczeń szkoły AvonleaQueen's Academy i Uniwersytetu Redmond, był zakochany w Ani Shirley. Przyjaźnił się z Gilbertem. Rywalizował z nim o Anię

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

Karol urodził się w Avonlea, prawdopodobnie w 1865 roku. Wychowywał się tam z rodziną i przyjaciółmi. Od szóstego roku życia uczęszczał tam do szkoły. Już w szkole podkochiwał się w Ani. Dziewczyna odrzucała jego zaloty, bo jej się nie podobał. Czasami jednak pozwalała mu się adorować na złość Gilbertowi.

Queen's Academy Edytuj

Karolek wraz z Anią Shirley, Gilbertem Blythe'm, Jane AndrewsRuby GillisJosie Pye i Moody'm Spurgeonem MacPhersonem, dołączył do grupy uczniów przygotowujących się do Queen's Academy pod okiem pannę Stacy. Zdali egzaminy w 1880 roku i rozpoczęli tam naukę we wrześniu. Karolek studiował tam przez dwa lata, razem z Moody'm, Ruby and Josie. We wrześniu 1882 roku, prawdopodobnie rozpoczął naukę w szkole.

Należał, wraz z przyjaciółmi do Towarzystwa Przyjaciół Avonlea, którzy mieli za zadanie polepszanie jakości życia w miasteczku.

Uniwersytet Redmond Edytuj

Karolek, razem z Anią i Gilbertem we wrześniu 1883 roku zdecydował sie podjąć naukę na Uniwersytecie w Kingsport. Razem płynęli promem. Karolek miał chorobę lokomocyjną i spędził rejs pod pokładem.

Oświadczyny Edytuj

Karolek oświadczył się Ani, kiedy dziewczyna miała siedemnaście lat. Charlie oświadczył się jej w domu bliźniaków Harvey. Zapytał ją, czy bedzie któregoś dnia panią Karolkową Sloane. Anne odrzuciła jego zaręczyny. Nigdy nie lubiła jego dużych oczu, które nazywała "goggle-eyes". Rodzina Sloane'ów była dla Ani zimna od tej pory.

Osobowość Edytuj

Karolek nie był zbyt przyjemny, po prostu był sobą. Miał duże oczy, jakby był zdziwiony i nie miał poczucia humoru.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki