FANDOM

Kenneth Ford
20160414 201221
Data urodzenia Jesień, 1893
Znany także jako Ken
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Czarne

Kenneth Ford - syn Owena i Leslie Ford, starszy brat Persis Ford, mąż Rilli Blythe, ojciec Gilberta i Rilli Ford.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Kenneth urodził się jesienią 1893 roku w Toronto jako pierwsze dziecko Owena i Leslie Ford. Jego matka nazwała go po swoim zmarłym bracie. Dwa lata później urodziła się jego młodsza siostra - Persis. Później razem z rodzicami i siostrą zamieszkał w Wymarzonym Domu. Kenneth zaprzyjaźnił się z Jimem i Walterem Blythe.

W 1896 roku, kiedy miał około trzy lata wdał się z Walterem w bójkę o małego kotka. Z jednej strony na krześle stał Walter trzymający kota, a z drugiej Ken (również na krześle), który chciał mu go wyrwać. Ciągali go między sobą, aż stracili równowagę i cała trójka wpadła do balii w wodą deszczową.

Kolejna przygoda Kena miała miejsce, gdy miał cztery lata. Ugryzł wtedy Nan Blythe, tak mocno, że ta się rozpłakała.

I wojna światowaEdytuj

Kilka miesięcy przed I wojną światową Ken złamał nogę, co opóźniło jego zaciągnięcie się do wojska. Ale w końcu mu się udało. Przed wyjazdem odwiedził Rillę, aby się z nią pożegnać.

"Rillo-ma-Rillo, czy możesz mi obiecać, że nie pozwolisz nikomu pocałować się, dopóki ja nie wrócę?"

- Ken do Rilli przed swoim odejściem

Kenneth przeżył I wojnę światową, a na koniec wrócił do Rilli, która na początku nie poznała go przez bliznę.

Krzysztof: Rilla-ma-Rilla.
Rilla: Ken...
Krzysztof: Czy to Rilla-ma-Rilla?
Rilla: Owsem.
- Rozmowa Rilli i Kena po jego powrocie z wojny.

WystępyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki