FANDOM

Kingsport to osobliwe miasto, w którym znajduje się Uniwersytet Redmond. Studiowali tam m.in. Ania Shirley, Gilbert Blythe, Karol Sloane i Philippa Gordon.

Kingsport
Typ Miasto
Znajduje się w Kanadzie,

w Nowej Szkocji

Wygląd Edytuj

Kingsport jest, starym, osobliwym miastem, pamiętającym swe najwcześniejsze lata, gdy było małą niepozorną osadą za czasów kolonizacji. Przetrwało spowite w atmosferę starożytności jak poważna matrona, ubrana w staromodne szaty, pamiątki swej młodości. Gdzieniegdzie daje się zauważyć piętno nowoczesności, lecz samo centrum zostało nietknięte dłonią postępu. Miasto przepełnione jest mnóstwem zabytków, które opiewają romantyczne legendy dawnej przeszłości.

W samym środku parku miejskiego wznosi się wysoka wieża, zabazgrana autografami licznych turystów, a tuż poza miastem na niskich wzgórzach pozostały jeszcze ruiny dawnych fortyfikacji francuskich i kilka starych luf armatnich sterczących w czeluściach między murami. Kingsport posiada rozmaite zabytki historyczne, niezwykle ciekawe dla przejezdnych, a wśród tych zabytków na pierwszy plan wysuwa się stary cmentarz Świętego Jana.

Mieszkańcy Edytuj

Miejsca Edytuj

W Kingsport m.in. znajdowały się: