FANDOM

Kornelia Bryant
Data urodzenia 1848
Data śmierci Nieznana
Znana także jako Panna Kornelia

Pani Elliot

Pani Marshalowa Elliot

Kolor włosów Blond
Kolor oczu Brązowe
Płeć Kobieta

Kornelia Elliott (zd. Bryant) - córka pana i Anny Bryant, żona Marshalla Elliott'a, sąsiadka Anny i Gilberta Blythe.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Kornelia urodziła się w 1848 roku w Czterech Wiatrach na Wyspie Księcia Edwarda jako córka pana i Anny Bryant. Wychowała się tam i poszła do szkoły we wrześniu 1854 roku, kiedy miała 6 lat. Kornelia była jedynakiem, ale bardzo marzyła o tym, aby mieć brata.

W 1856 roku Anna Bryant urodziła drugie dziecko. Kornelia była rozczarowana tym, ponieważ myślała, że będzie od niej o dwa lata starszy. Nie patrzyła na niego przez tydzień, ale z czasem bardzo go pokochała.

Ich matka zmarła w 1858 roku. Kornelia od tej pory musiała być od tej pory dla brata siostrą i matką.

Małżeństwo z Marshallem ElliottemEdytuj

W książce Wymarzony dom Ani wyszła za mąż za Marshalla Elliotta ku zaskoczeniu wszystkich.

CharakterEdytuj

Nie lubiła mężczyzn oraz metodystów. Była bardzo opiekuńcza i pomocna. Szyła ubranka dla dzieci biednych sąsiadów. Państwo Blythe byli jej przyjaciółmi. Ania uważała, że Kornelia jest osobą wszechwiedzącą.

Kornelia: (..) Jeśli chce pani iść zrobić herbatę, proszę mi tu tymczasem na pogawędkę przysłać swojego męża. Od chwili, kiedy tu przyszłam leży na otomanie w swoim gabinecie i śmieje się ze wszystkiego o czym tu rozmawiamy.

Ania: Ależ skąd pani o tym wiedziała?!

- Rozmowa Kornelii z Anią

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki