FANDOM

Leslie
Data urodzenia 1862
Znana jako Leslie West

Leslie Moore/ Pani More
Leslie Owen
Ciocia Leslie

Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu niebieskie
Rodzina Owen Ford (mąż)

Kenneth Ford (syn)
Persis Ford (córka)

Leslie Ford (z domu West), znana również jako Leslie Moore, była córką Rose i Franka Westów, oraz żoną Dicka Moore'a. Później została żoną Owena Forda i matką Kennetha i Persis Ford. Była również bliską przyjaciółką Ani Blythe, kiedy ta mieszkała w Wymarzonym domku.

Miała brata Kennetha, który zmarł w wieku ośmiu lat w wyniku wypadku.

Biografia Edytuj

Kiedy Ania poznaje Leslie (w polskiej wersji jej imię brzmi Ewa), jest ona nieszczęśliwą żoną Dicka Moore'a, który utracił pamięć i miał uszkodzony mózg. Nie był już tym samym człowiekiem, zachowywał się jak dziecko.

Pierwsze wrażenie, jakie Leslie wywarła na Ani sprawiło, że młoda mężatka zapragnęła ją lepiej poznać. Trochę czasu minęło, zanim odkryła kim jest ta niezwykła i tajemnicza dziewczyna przechadzająca się po plaży. Któregoś dnia pani Moore ujrzała Anię tańczącą na plaży. Leslie była początkowo dość chłodna w stosunku do młodej doktorowej, która zachwycała się jej urodą. Z czasem żywiołowa i radosna natura Ani sprawiła, że Leslie odkryła w sobie na nowo iskrę życia.

Potrzebując pieniędzy Leslie za namową przyjaciół przyjęła do siebie letnika, Owena Forda, sądząc, że będzie on podobny do innych. Z czasem jednak poznała go lepiej. W jej sercu rozkwitło uczucie do tego młodzieńca. Nie mogła sobie pozwolić na żadne uczucie będąc żoną Dicka.

Dopiero po operacji mózgu męża odkryła, że mężczyzna, którym się opiekowała przez ostatnie lata nie był jej mężem, a jego bardzo podobnym kuzynem. W związku z tym okazało się, że młoda kobieta była od dawna wdową i nic nie stało na przeszkodzie jej ponownemu zamążpójściu. Leslie sądziła jednak, ze już za późno. Owen wyjechał z Czterech Wiatrów. W tej sytuacji Ania i Kornelia Bryant postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce nie mówiąc jej o niczym.

Leslie i Owen zaręczyli się. Ślub ich odbył się w Boże Narodzenie 1892 roku. Wyjechali do Toronto. Ich pierwsze dziecko, Kenneth urodził się rok później i został nazwany po ukochanym bracie Leslie. W 1895 roku urodziła się Persis, nazwana po prababci Owena.

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Była piękna zdaniem Ani. Miała niebieskie oczy i blond włosy.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki