FANDOM

Małgorzata Linde
125
Data urodzenia ok.1820
Znany także jako Małgorzata (dla Maryli)

Pani Linde

Płeć Kobieta
Kolor włosów Siwe
Małgorzata Linde (właściwie to Rachel Lynde) - przyjaciółka Maryli Cuthbert, żona Tomasza Linde.

BiografiaEdytuj

Małgorzata Linde urodziła się około 1820 roku w Avonlea, na Wyspie Księcia Edwarda. Zaczęła chodzić do szkoły w wieku sześciu lat.

Przyjazd Ani na Zielone WzgórzeEdytuj

Kilka tygodni po przyjeździe Ani Shirley poszła na Zielone Wzgórze, aby poznać dziewczynkę. Powiedziała Ani, że jest brzydka, ruda, piegowata, chuda na co ta zareagowała wybuchem gniewu. Urażona Małgorzata wróciła z powrotem do domu. Maryla urażona zachowaniem Ani w stosunku do swojej przyjaciółki kazała ją przeprosić. Zagroziła, że jeśli dziewczynka tego nie zrobi - odeśle ją do sierocińca . Ania z bólem zgodziła się, przyszła do Małgorzaty następnego dnia, żeby ją przeprosić. Pani Linde wybaczyła sierocie.

Tomasz Linde Edytuj

Około 1840 roku, w wieku 18 lat wyszła za mąż za Tomasza Linde. Mieli 12 dzieci, ale jedno zmarło w bardzo młodym wieku.Umarł w 1883 roku. Po jego śmierci pani Linde przeniosła się na Zielone Wzgórze.

CharakterEdytuj

1985ApologyLyndesHollow

Małgorzata Linde była bardzo uparta. Zawsze mówiła to co myśli, nawet najgorszą prawdę (o kimś). W Avonlea uważano ją za plotkarę. Lubiła przesiadywać na werandzie i wiedzieć o wszystkim.

''Jeśli pójdziesz do swojego pokoju, o północy, zamkniesz drzwi (...) i kichniesz pani Linde zapyta cię następnego dnia o twój katar.''

- Ania o pani Linde

Wygląd Edytuj

Wyniosła kobieta o siwych włosach

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki