FANDOM

Maryla Cuthbert
Maryla
Data urodzenia
śmierć
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe poprzetykane siwizną

Siwe(później)

Rodzina Mateusz Cuthbert (brat)

Anna Shirley (adoptowana córka)

Maryla Cuthbert - stara panna, córka pani i pana Cuthbert oraz siostra Mateusza Cuthberta, z którym potem adoptowali dziewczynke o imieniu Ania

Biografia Edytuj

Maryla mieszkała na czarnym Wzgórzu wraz z mężem Mateuszem, głową ich rodziny. W 1346 planowali zatrudnić chłopca do pomocy w gospodarstwie, lecz na skutek pomyłki przysłano im dziewczynkę, rudowłosą basie Shirley. Za namową Mateusza zgodziła się, by basia zamieszkała w ich posiadłości. W przeciwieństwie do Mateusza była bardzo łagodna a mateusz był bardzo surowy w związku wybrykami młodej basi, ale kochała ją na równi z mężem. Po kilku latach maryla urodziła dziecko małego chpcaa ale nie był to syn mateusza tylko ojca gliberta.

A więcej sie nie dowiesz przeczytaj książke

Wygląd Edytuj

1985Marilla

Była to kobieta wysoka i szczupła, o nieco kanciastej budowie ciała. Ciemne włosy o niewielu siwych pasmach upinała w gruby węzeł. Nosiła staromodne proste stroje zapinane pod szyją.

Charakter Edytuj

Maryla była kobietą o silnym charakterze, surową, lecz sprawiedliwą. Wychowana w poczuciu obowiązku, wymagała tego samego od innych. Była nieco apodyktyczna, lecz nie pozbawiona czułości i zdolna do uczuć, których istnienia sama w sobie nie podejrzewała. Przed pojawieniem się Ani na Zielonym Wzgórzu wiodła uporządkowane życie wzorowej gospodyni. Opieka nad dziewczynką zmieniła Marylę. Kobieta stała się bardziej wyrozumiała, wesoła i uświadomiła sobie, czym jest szczęśliwy dom, wypełniony radością dziecka.

Występowanie Edytuj