FANDOM

Minnie May
135.png
Minnie May z filmu "Ania z Zielonego Wzgórza"
Data urodzenia 1873/1874
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu nieznany
Rodzina Diana Barry (siostra)

pani Barry (matka)
pan Barry (ojciec)
Alfred Wright (szwagier)

Minnie May Barry - najmłodsza siostra Diany Barry. Córka pani Barry i pana Barry.

Biografia Edytuj

Urodziła się w Avonlea, na Sosnowym Wzgórzu pod koniec roku 1873 lub na początku roku 1874 jako najmłodsza córka państwa Barry.

Choroba Edytuj

1985AnneMinnieMay.jpg

W styczniu 1877 roku, kiedy jej rodzice pojechali do Charlottetown, Minnie May została w domu z Dianą i ich gosposią Mary Joe. Niestety, dziewczynka zachorowała na krup i Diana nie wiedziała co ma robić. Bojąc się o jej życie, przybiegła na Zielone Wzgórze po pomoc. Było to okres, kiedy jej matka zabroniła jej się zadawać z Anią. W obliczu zagrożenia życia Minnie May, nikt o tym nie pamiętał. Mateusz Cuthbert pojechał po doktora, a Ania pobiegła za Dianą, zabierając z sobą lekarstwo. Przez całą noc Minnie May miała wysoką gorączkę, na szczęście Ania czuwała i podawała jej ipekakuanę. Kiedy lekarz przybył, największe niebezpieczeństwo minęło. Następnego dnia pani Barry przepraszała Anię za to, że źle ją osądziła.

Szkolne lata Edytuj

Dziewczynka uczęszczała do szkoły w Avonlea od września 1880 roku. Przez pierwszy rok uczył ją nieznany z imienia nauczyciel. W kolejnym roku Ania Shirley została nauczycielką w szkole i Minnie May kochała ją wraz z innymi koleżankami.

Kiedy Dora i Davy Keith (Tadzio i Tola Keith) przybyli na Zielone Wzgórze, Minnie May zaprzyjaźniła się z Dorom, która była od niej o rok młodsza. Dziewczynki zostały najlepszymi przyjaciółkami i dzieliły między sobą swoje sekrety. Dora zdradziła jej, że polubiła Pawła Irvinga.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki