FANDOM

MrPhillips3.jpg

Teddy Phillips - nauczyciel w szkole w Avonlea.

Nauczanie w szkole Edytuj

Zosta nauczycielem w szkole w Avonlea, ponieważ jego wuj zasiadał w radzie szkolnej. Uczył Był pierwszym nauczycielem Ani Shirley, kiedy ta przybyła na Zielone Wzgórze. Był surowym i nudnym nauczycielem. Najwięcej czasu poświęcał najstarszym dzieciom, które przygotowywały się do Queen's Academy. Wszystkim uczniom było wiadomo, że żywi on uczucie do Prissy Andrews.

Ania nie żywiła go pozytywnym uczuciem, odkąd napisał na tablicy "Andzia", zamiast "Ania". Było to bezpośrednio po tym, jak Gilbert nazwał ją "Marchewką", a ona rozbiła swoją tabliczkę na jego głowie. Chłopak próbował się tłumaczyć, że zamieszanie było jego winą, ale pan Phillips zupełnie go nie słuchał. Uważał, że winna wszystkiemu jest Ania. Ukarał ją zapisując jej imię na tablicy. Później postanowił ukarać Anię za spóźnienie się na lekcje i kazał jej usiąść z Gilbertem. Zrozpaczona dziewczyna poczuła się bardzo dotknięta i przestała chodzić do szkoły.

Pan Phillips zawsze był dumny z postępów swoich uczniów, zwłaszcza Gilberta i Ani. Oni jednak zawdzięczali swoją wiedzę ich własnej, ciężkiej pracy.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki