FANDOM

Priscilla "Prissy, Pris" Grant - przyjaciółka Ani Shirley z seminarium nauczycielskiego (Queen's Academy).

Biografia Edytuj

Urodziła się w 1865 roku gdzieś na Wyspie Księcia Edwarda. Chodziła tam do szkoły, a później zapragnęła studiować w seminarium. Zdała testy i dostała się do Queen's Academy.

Queen's Academy Edytuj

We wrześniu 1880 roku Priscila rozpoczęła naukę. Zdecydowała się na przyspieszony kurs. Zrobiła dwa lata w jeden rok. Uczyła się w tej samej klasie co Ania Shirley i Stella Maynard. Dziewczyny przez ten czas zdążyły się do siebie zbliżyć i zaprzyjaźnić. W czerwcu 1881 roku Ania, Prissy i Gilbert ukończyli szkołę, a Stella została w seminarium na trzeci rok nauki.

Pris brała udział w Złotym Pikniku z Anią, Dianą i Janką, w trakcie którego odkryły one Ogród Hester Gray. Były oczarowane tym miejscem. Diana opowiedziała im smutną historię dawnej właścicielki ogrodu.

Uniwersytet Redmond Edytuj

Priscilla została studentką na Uniwersytecie w 1883 roku wraz z Anią Shirley, Stellą Maynard, Philippą Gordon i Gilbertem Blythe. W trakcie nauki dziewczęta wynajęły razem domek Ustronie Patty. Gospodynią była Ciocia Jakubina.

Późniejsze lata Edytuj

Po skończeniu nauki Priscilla wyjechała do Japonii. Nie była na ślubie Gilberta i Ani. Z książki "Ania ze Złotego Brzegu" wiadomo, że ma męża i syna. Uczestniczył on w I Wojnie światowej od września 1914 roku razem z Jackiem Wrightem, synem Stelli, synem Jane i synami Philippy.

Osobowość Edytuj

Prissy jest pełną ciepła i radosną dziewczyną. Ma ogromne poczucie humoru. Jest lojalna wobec swoich przyjaciół i bardzo oddana. Ambitna i pracowita świetnie radziła sobie z nauką. Potrafiła zachować spokój w nerwowych sytuacjach.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki