FANDOM

Sybilla " Gołąbeczka" Morrow (zd. Westcott) - Córka Franklina i Molly Westcott, narzeczona a później żona Jarvisa Morrowa.

Sybilla Westcott
Data urodzenia 1870
Znana także jako Gołąbeczka
Płeć Kobieta
Kolor włosów Kasztanowe
Kolor oczu Niebieskie

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Sybilla urodziła się w 1870 roku w Summerside jako córka Molly i Franklina Westcottów. Po śmierci matki była zdruzgotana. Prawdopodobnie uczęszczała do szkoły średniej w Summerside

Małżeństwo Edytuj

Sybilla i Jarvis byli w sobie zakochani, zaręczyli się potajemnie, ale nie mogli wziąć ślubu przez jej ojca. Zamierzali uciec do siostry Jarvisa - Julii Stevans aby tam wziąć ślub podczas gdy Franklin Westcott był w Charlottetown. Gołąbeczka nie wiedziała co robić ale za sprawą Ani zgodziła się. W dzień ślubu nie przyszła na umówione wcześniej miejsce, gdyż bardzo się bała, że ojciec nigdy nie przebaczy jej tego. Ania poszła do niej wyjaśnić sprawę. Dziewczyna wzięła się w garść i podjęła decyzję, że jednak zostanie żoną Jarvisa.

Po ślubie Sybilla poprosiła Anię aby to ona zawiadomiła jej ojca o ślubie twierdząc, że tylko Ania zdoła go uspokoić. Okazało się, że jej ojciec chciał aby doszło do ślubu jednak nie okazywał tego gdyż taką taktykę obrał wcześniej i nie miał zamiaru przyznać się do tego.

Wygląd Edytuj

,, To urocze i śliczne dziewiętnastoletnie dziewczątko, odrobinę pulchnę, z różanymi usteczkami chętnie odsłaniającymi rząd perłowych ząbków, brązowymi włosami o kasztanowym odcieniu i urzekającymi niebieskimi oczami, zdobionymi czarnymi rzęsami tak długimi, że człowie zastanawia się czy aby na pewno są naturalne."

Charakter Edytuj

Gołąbeczka ma bardzo miły i sympatyczny charakter, często się uśmiecha. Jednak jest też strachliwa, widać to gdy nie może zdecydować się na ucieczkę a gdy jej odpowiedź jest twierdząca w ostatniej chwili jednak zmienia zdanie w obawie przed ojcem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki