FANDOM

Una Meredith
Data urodzenia 1896
Znana także jako Una
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Niebieskie

Una Meredith - córka Johna i Cecilii Meredith (†), młodsza siostra Jerry'ego i Flory, starsza siostra Karola, przybrana siostra Bruce'a i przybrana córka Rosemary West.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Una urodziła się w Majowych Wodach w 1896 roku. W 1902 roku, kiedy Una miała 6 lat jej mama Cecylia zachorowała i zmarła.

Glen St. Mary Edytuj

Kiedy jej ojciec został pastorem w Glen St. Mary Una wraz z rodzeństwem zaprzyjaźnia się z dziećmi Blythe'ów: Jimem, Walterem, Nan, Di, a później także z Rillą. Bardzo lubi Waltera i jego wiersze. Kiedy dzieci spotykają Mary Vance zaprzyjaźnia się z nią. Głęboko przeżywa jej historię. To Una zaprasza ją na plebanię i wstawia się za nią u pani Elliot prosząc, by ta przygarnęła ją do siebie. Dziewczynka pomaga również w miłosnych rozterkach ojca rozmawiając z Rosemery i przekonując ją, że ojciec ją kocha.

I wojna światowaEdytuj

W I wojnie światowej zginął Walter Blythe, w którym Una była zakochana. Wyznała swój sekret tylko Rilli - ulubionej siostrze Waltera. Una nawet po zakończeniu wojny nigdy nie wyszła za mąż. Do końca życia kochała Waltera.

Charakter Edytuj

Una była nieśmiała i dobroduszna. Miała dobrą intuicję. W przeciwieństwie do swojej siostry nie lubiła być w centrum uwagi, nienawidziła też bójek. Wrażliwa, lecz nieco zamknięta w sobie. Nie mówiła zbyt dużo. Starała się zaprowadzić porządek w domu. Potrafiła wykazać się śmiałością oraz odwagą dla dobra innych. Była marzycielką, dlatego jej ulubionym towarzyszem zabaw był Walter Blythe. Była godną zaufania oraz wierną przyjaciółką. To ona była najbardziej podobna do swojej zmarłej matki. Już jako dziecko miała bardzo wrażliwą, kobiecą duszę, która pomogła jej zrozumieć, że jej ojciec kochał pannę Rosemery.

Wygląd Edytuj

Była nieco brzydsza od swojej siostry. Miała czarne włosy oraz duże niebieskie oczy, które potrafiły wprawiać w smutek, i bladą cerę. Była zgrabna i drobna. Sądzono, że posiada w sobie urok osobisty oraz czar dziewczęcy.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki