FANDOM

Ustronie Patty
UstroniePatty.png
Typ Dom
Znajduje się w Kingsport,

w Kanadzie

Ustronie Patty - mały domek w Kingsport w Nowej Szkocji.

Anna ShirleyPriscilla GrantStella Maynard i Philippa Gordon mieszkały tam przez dwa lata w czasie nauki na Uniwersytecie Redmond.

Historia Edytuj

Ustronie Patty należało od początku do Aarona Spofforda, po którym Spofford Avenue została nazwana. Kiedy umarł, zostawił domek swojej siostrze Patty, która żyła w nim ze swoją siostrzenicą Marią. Rodzina Spoffordów żyła tu przez dekady i kobiety nie zgadzały się na sprzedaż posiadłości.

Kiedy to Maria wyszła z pomysłem wyjazdu do Europy wraz z Patty na trzy lata, zdecydowały się wynająć Ustronie. Po odrzuceniu potencjalnych kandydatów, Ania i Priscilla, które widziały wcześniej ten domek z Philippą, miały nadzieję na wynajęcie posiadłości. Dziewczyny nie potrafiły wymienić odpowiedniej ceny. Patty zgadzając się, że chce wynająć swój domek tym dziewczętom, które ją urzekły, zdecydowała, że dziewczyny zapłacą tyle ile są w stanie i będą dbały o domek. Nie mogły też zmieniać jego nazwy, na co Ania z radością się zgodziła, mówiąc, że nazwa jest najładniejsza. Ania, Prissy, Phil, and Stella zamieszkały w Ustroniu Patty pod opieką Stelli ciotki Jakubiny aż do ukończenia studiów.

Wygląd Edytuj

Jeden z najstarszych domów w okolicy. Ustronie Patty było małym białym domkiem z zielonymi okiennicami. Zdawał się mieć swoją własną duszę.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki