FANDOM

Walter Cuthbert Blythe
Walter
Data urodzenia Wiosna 1893
Data i miejsce śmierci 1916, Francja
Znany także jako: Walt

Panna Walter

Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Szare

Walter Cuthbert Blythe (†) - syn Anny i Gilberta Blythe, młodszy brat Joyce (†) i Jakuba, starszy brat Nan, Di, Shirley'a i Rilli Blythe.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Walter urodził się wiosną 1893 roku w Złotym Brzegu. Wychowywał się razem ze swoim bratem Jimem oraz przyjacielem Krzysztofem Fordem. Później urodziło się jego dalsze rodzeństwo. Najbardziej lubił młodszą o 6 lat Rillę.

Walter był najcichszy z całej rodziny Blythe. Pisał wiersze i często oddawał się marzeniom, co odziedziczył po swojej matce.

Szkolne życieEdytuj

W szkole inni uczniowie wołali na Waltera "Panna Walter" i naśmiewali się z niego, dlatego, że nie lubił się bić, pisał wiersze i był spokojny. Pierwszą walkę stoczył w obronie Flory Meredith.

I wojna światowaEdytuj

Na początku Walter nie chciał brać udziału w walce, przerażało go to. Po zaciągnięciu się do wojska Jima, Walter poczuł, że i on powinien to zrobić. Latem 1915 roku Walter zapisał się do wojska. Walczył dzielnie, został odznaczony Krzyżem Walecznych. W 1916 roku, pomiędzy latem a jesienią doktor Blythe oznajmił Rilli, że Walter został zabity podczas zdobywania Courcelette, "gdzieś we Francji". Przeczuwał swoją śmierć i dzień przed nią napisał do Rilli ostatni list. Około chwili, zabicia Waltera wył pies Wtorek. Pozostawił po sobie zrozpaczoną rodzinę, oraz przyjaciół.

Walter: Zazdroszczę Jimowi.
Rilla: Zazdrościsz! Och, Walterze, ty... ty nie chciałbyś iść?
Walter: Nie, nie, nie chciałbym iść. W tym właśnie całe zmartwienie. Rillo, ja się boję iść. Jestem tchórzem.
- Rozmowa Waltera i Rilli

Wygląd Edytuj

Z wyglądu Walter jest inny niż reszta rodziny. Jest najładniejszy spośród chłopców ze Złotego Brzegu. Ma ciemną cerę czarne, gładkie włosy, delikatne rysy twarzy i prześliczne, szare, rozmarzone oczy.

Charakter Edytuj

Walter jest chłopcem posiadającym dużą wyobraźnię i kochającym piękno. Dokuczano mu w szkole, ponieważ nie rwał się do bójek oraz czytał książki. Po zwycięskiej bójce z Danem Reesem, chłopcy zaczęli darzyć go szacunkiem. Walter otaczał czcią poetów i pragnął kiedyś zostać jednym z nich.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki